Generația Z demonstrează încă o dată că este o grupă de vârstă deschisă credinței, deoarece vânzările Bibliei cresc în rândul populației ei.
Societatea pentru Promovarea Cunoașterii Creștine (SPCK) a observat o creștere cu 87% a achizițiilor de Biblii între 2019 și 2024. Nielsen Book Data înregistrează o creștere de la 2,69 milioane lire sterline la 5,02 milioane lire sterline cheltuite pe Biblii în ultimii cinci ani.
Un sondaj din ianuarie 2025 indică faptul că un sfert din Generația X (populația născută între 1965 și 1980) se identifică ca atei – dar aceasta scade la 13% în rândul Generației Z (născuți la sfârșitul anilor 1990 și începutul anilor 2000).
Mark Woods, de la Societatea Biblică, a declarat pentru The Times că unele dintre vânzări provin de la „tinerii care cumpără ei înșiși Biblia sau de la părinții care o cumpără pentru copiii lor”, în timp ce o altă parte provine de la „bisericile care cumpără Biblii pentru grupurile de tineri sau pentru școala locală”.
El a adăugat: „În orice caz, există o creștere foarte clară a cererii de Biblii. Aceasta pare să decurgă din percepția că Sfânta Scriptură are ceva important de spus tinerilor și din dorința de a le-o face accesibilă.”
Articol publicat de premierchristian.news, tradus și adaptat